У мене така проблема: пила гормональні таблетки десь півроку, вже місяці 4 як кинула цю справу. Стало випадати волосся з величезною швидкістю, ТАКОГО ЖАХУ НІКОЛИ НЕ БУЛО! Змінювала шампуні, втирала реп’яхову і касторову олії, робила маску з гірчицею, коли її змивала, волосся лізло ще більше. ЩО РОБИТИ?? ДОПОМОЖІТЬ! Тим більш, що особливо густою шевелюрою ніколи не володіла, а тут таке

Теги: волосся

Коментарів

3
  • alviza

    alviza

    так. любов тільки з першого погляду і буває, все останнє звички і зручності.

    майже 4 років
  • jijourua

    jijourua

    Можливо Вам зможуть допомогти поради з наших статей ”Ефірні олії для волосся” або ”Маски для волосся в домашніх умовах

    майже 4 років
  • dosvidchena

    dosvidchena

    До лікаря сходіть, там якісь таблетки чи вітаміни вам пропишуть. У сестри після пологів мало не залисини, пройшла курс і все нормально. Навіть кращим і сильнішим стало волосся.

    майже 4 років

Останні коментарі

irinapopik29

irinapopik29

відповіла(ів) на Худну, менше їсти стала, а вага стоїть на місці. Які причини бувають? Вага - не показник стрункос...
irinapopik29

irinapopik29

відповіла(ів) на Чому я не худну?! вам потрібно влаштувати соб...
olyap5812

olyap5812

відповіла(ів) на Шопинг Я купую одяг через інтернет...
Savchenko.nv7@gmail.com

Наталія

відповіла(ів) на Не можу завагітніти!!!!! Хто що знає про препарат Ми...
fechyk2003@gmail.com

Лиза Павлушина

відповіла(ів) на Чому я не худну?! Жирна шо капец